sobota, 19 maja 2018

ArtFestiwal 2018 - dzień pierwszy :)

Od poprzedniego ArtFestiwalu rok minął błyskawicznie.
Impreza ta, jak dla mnie - pociągnęła za sobą wiele niezwykłych zdarzeń.
Niezwykły był to rok.
Aż dotarłam do dzisiaj, do drugiej edycji ArtFestiwalu.
W tym roku wystawę swoich mandali zaprezentowałam w pracowni koleżanki.
Nasz team oprócz  mnie to Iwona Olejarz i Patrycja Mróz.
Wystawę nazwałyśmy "Kolaż percepcji świata".
Tym razem nie miałam możliwości podejrzeć innych artystów, więc zdjęcia z pierwszego dnia ArtFestiwalu pochodzą z miejsca naszej wystawy.
Relacja jest więc dość skromna, ale za to radosna :)
(Można ją jeszcze obejrzeć jutro. Zapraszam :))










































Jest dobrze,
jest nawet lepiej, niż można sobie wyobrazić.
Adyashanti 



Jutro przybędę z kolejną relacją z tego niezwykłego wydarzenia :)
Do zobaczenia! :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz