wtorek, 1 maja 2018

A więc, bądź Świadomością

Naszyjnik numer cztery!
Tak! Tak! Popełniłam kolejny twór koralikowy :)))
Tym razem zieloniutki, z dodatkiem pomarańczu.






















Cała kolekszyn naszyjnikowa :)




Ludzie na ogół czują się usidleni przez życie, usidleni przez wszechświat, ponieważ im się zdaje, że znajdują się we wszechświecie i dlatego wszechświat może zgnieść ich jak robaka. To nieprawda. Nie znajdujesz się we wszechświecie; wszechświat jest w tobie.
(...)
Jeśli ograniczam siebie do ego, wydaje mi się, że jestem zamknięty w ciele, które jest zamknięte w domu, który jest zamknięty w ogromnym wszechświecie wokół niego. Ale kiedy jestem Świadkiem - bezkresną, otwartą, pustą świadomością - oczywiste się staje, że nie jestem w ciele, ciało jest we mnie; nie jestem w domu, dom jest we mnie; nie jestem we wszechświecie, wszechświat jest we mnie. One wszystkie powstają w bezkresnej, otwartej, pustej, czystej, świetlistej Przestrzeni pierwotnej Świadomości, teraz, teraz i wiecznie teraz. 
A więc, bądź Świadomością.
Ken Wilber
Jeden Smak



Póki co, jestem w fazie koralikowej, więc spodziewajcie się Kochani na moim blogu kolejnego naszyjnika, hihihi
Uściski ślę cieplutkie :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz