czwartek, 15 lutego 2018

Zamknięte w kręgu

Naszyjnik nr 2 :)
Zamknięty w kręgu.
Po indiańsku!

Zdjęcia zrobione selfie stickiem są niestety byle jakie, ale byłam sama i innego wyjścia nie miałam.
A chciałam jednak zaprezentować naszyjnik na szyi :)
























Zauważyłeś, że wszystko co Indianin tworzy jest zamknięte w formie kręgu, ponieważ Siła Świata zawsze działa cyklicznie i wszystko dąży do bycia okrągłym...
Niebo jest okrągłe i słyszałem, że Ziemia jest okrągła jak piłka i wszystkie gwiazdy. Wiatr w swych najsilniejszych porywach wiruje. Ptaki budują gniazda w kształcie kręgów, bo ich religia jest jak nasza...
Nawet pory roku tworzą powtarzający się cykl zmian. Życie człowieka jest cyklem od dzieciństwa do dzieciństwa, i tak jest ze wszystkim czym porusza Siła Świata.
Czarny Łoś
1863-1950, Szaman Siuksów Oglala
(dzięki Alinko Frey)




I ja to bardzo czuję, tą indiańską filozofię :)
Tak to się jakoś zdarza, że nieustannie tworzę te swoje kręgi...
Nawet w naszyjnikach...
Teraz muszę się wziąć za malowanie, ale kolejny naszyjnik już jest w zamyśle :)
Buziaki :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz