niedziela, 4 lutego 2018

Zaakceptować to, co się posiada...

Ekhem...Ekhem...
Ludziska Kochane! Najmilejsi moi!
Swój pierwszy w życiu naszyjnik wydziergałam! Z koralików.
Szukałam w sieci czegoś na szyję i pomimo że jest bardzo dużo przepięknej biżuterii, to jakoś wszystko wydawało mi się za grzeczne, "za równe"... A ja chciałam czegoś z "rozwianym włosem", trochę takie spontaniczne, oczywiście w stylu boho ohohoho :))))))
Postanowiłam więc sprawę naszyjnika wziąć w swoje ręce. No i se mam :)))
Część mandalowa była całkiem prosta, ale wyzwaniem okazał się sznur. W internecie przeważają schematy bardziej skomplikowanych sznurów, proste trudno znaleźć. W końcu coś tam znalazłam i jakoś dałam radę, ale nie wyszło bez wad. Doszłam do wniosku, że to kwestia praktyki, no i przecież można samemu wymyślić jakiś prosty schemacik. Ale to już następnym razem. Bo na pewno będzie. Tylko za czasik jakiś. Nie na sprzedaż. Tak na własny użytek :)
Ale bakcyla złapałam!
Cały naszyjnik powstawał przy pierszym sezonie z kawałkiem - serialu "Przystanek Alaska"




























Naprawdę zaakceptować to, co się posiada – swoje talenty, doświadczenia, jak też nieprzemijające ułomności – nie jest łatwo. Tu jednak właśnie kryją się twoje skarby, nikt bowiem nie zebrał takich samych ja ty doświadczeń, nikt nie przyszedł na świat w dokładnie takich samych okolicznościach, a co za tym idzie – nikt inny nie może dać światu tego samego, co ty. Z punktu widzenia życia każdy z nas jest kimś wyjątkowym.


Rick Jarrow



Ach! Jaką mnie ten naszyjnik satysfakcję dał! Hhahahah...Jakby jakieś nowe drzwi otworzył...:D
Zawsze to coś nowego.
Radośnie pozdrawiam Kochani :**

2 komentarze:

  1. Prezentuje się doskonale, a te wszystkie krzywizny są bardzo boho :). Gratuluję. Jak już otwarłaś to nie zamykaj tych drzwi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Leniwcu <3 Najchętniej zabrałabym się za następny naszyjnik, ale mam teraz sporo malowania. Może pomiędzy jedną a drugą mandalą uda mi się wysupłać troszkę czasu :) Drzwi więc pozostają otwarte!

      Usuń