poniedziałek, 15 stycznia 2018

Prastare pieśni ziemi...

Troszkę to trwało, zanim pojawiam się z nową mandalą.
A to dlatego, że jest ona duża.
90cm x 45cm
Szamańska. Z badylkami.
W ciepłych, radosnych kolorach.
Pierwszy raz użyłam badylków w takiej dużej wersji do mandali.
Wciąż eksperymentuję i szukam nowych mandalowych przejawień :)
I jak widać - etniczne klimaty są mi najbliższe.

Trudno mi się fotografowało taki duży rozmiar w mojej ograniczonej mieszkaniowo przestrzeni.
Myślałam, że zdjęć będzie mniej, a jest więcej! :)




















































ONE WRÓCĄ
(Mój przyjacielu) 
One znowu wrócą. 
Na całej Ziemi. 
One znowu wracają. 
Prastare nauki Ziemi, 
Prastare pieśni Ziemi. 
One znowu wracają. 
Mój przyjacielu, one wracają. 
Skieruję je do Ciebie. 
I dzięki nim 
Zrozumiesz, 
Zobaczysz. 
One znowu wracają 
Na Ziemię.

SZALONY KOŃ - CRAZY HORSE 
(1842-1877)

(dzięki Alinko Frey :) )




...Ooooch i ja chyba "czuję nosem" te prastare ziemskie pieśni... One mnie przywołują, co unaoczniam w swoich mandalowych tworach... :)))))))))
Tulam Kochani :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz