środa, 5 lipca 2017

Zawsze w tym samym miejscu

Mandala z badylkami przydarzyła mi się.
Mandala 50cm x 50cm
Całość w zieleniach z brązem.




















































ABSOLUTNE SKOJARZENIA
[...]
JESTEM to konceptualna wskazówka. To słowo nie jest bezpośrednio tym, na co wskazuje. Podobnie, jak słowo „woda” nie jest mokre. JESTEM to nie jest jakieś miejsce, do którego możemy dojść. JESTEM jest przed wyobrażeniem. JESTEM jest cały czas. JESTEM jest zawsze.

Mapa to tylko rysunek terenu. Pokazuję wam różne mapy, ale po tym terenie musicie chodzić sami. Nie można chodzić po mapie.
Tym nauczaniem próbujemy pokazać brak nauczania. Próbujemy pokazać, że już jesteśmy tym, czego szukamy. Nieważne ile wysiłku wykonacie. W momencie jego rozpoczynania, w trakcie jego trwania i na jego końcu jesteście w tym samym miejscu. W TERAZ.
I nie nazywajmy tego Absolutem, bo słowo „Absolut” ma takie absolutne skojarzenia.
[...]

Nitya
 Antoniów, czerwiec 2017



Miłego dnia życzę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz