sobota, 8 lipca 2017

Pozostań czysty niezmiennie...

Dzisiaj miało miejsce niecodzienne dla mnie wydarzenie.
Mandalowa wystawa i warsztaty malowania mandali dla dzieci podczas EcoFestiwalu w moim mieście. Jednym z tematów przewodnich tego wydarzenia był fakt umierania pszczół. Pszczoły lubią kwiaty, a kwiaty to mandale...
Ostatnia impreza, czwarta z serii w ostatnim czasie, w których moje mandale "wychodziły do ludzi.
Nie mam doświadczenia w pracy z dziećmi, czy w ogóle w prowadzeniu warsztatów, bałam się więc, czy dam radę. Ale jakoś poszło :)
Uzbierałam się dość bogata fotorelacja.
Zapraszam do oglądania :)









































































(...)
Nie zatrzymuj się
Przemknij przez dni
W śnie dziecinnie przeżywaj je
I pozostań czystym niezmiennie ...

Bądź póki melodia się nie wyśpiewa
Uderzaj jak fala morska o brzeg
Tak, na pewno to wiem więc nie powiem już nic
Dobrze wiem, że to nie będzie trwać wiecznie
(...)
LP
Forever For Now



Następne dni zapowiadają się już zwyczajniej, wracam do swojej rutyny w najbliższym czasie więc!
... czyli wracam do mandali, a może nawet do poczynienie czegoś z papieru?...
Się zobaczy.
Buziaki tymczasem ślę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz