niedziela, 14 maja 2017

Daj swoim oczom wolność

Byłam! Byłam nad morzem!
Udało mi się wreszcie tam powrócić!
Nawdychać jodu, poskakać po piachu, zmoczyć stopy (i nogawki ;), iść ciągle iść i w ogóle się nacieszyć no i...no i...
...tradycyjnie ... nasztachać się przestrzenią!
A! I badylków całą reklamówkę nazbierałam :)
Kilometrów pewnie trochę narobiłam. Z Międzyzdrojów prawie do Wisełki.
A było tak:















































































... Kolorowe kamienie... Nasi tu byli :))))))))))))))








Istnieją inne światy, które mogą przesuwać się przed tymi samymi oknami. Daj więc swoim oczom wolność, niech staną się prawdziwymi oknami. Można przez nie oglądać albo nudę albo tę nieskończoność...
Carlos Castaneda  


Ach! Nasyciłam i oczęta swe i duszę, i... nogi czuję, że pracowały intensywnie! Tak! 
Piszę się już na kolejną taką wyprawę... Rzucam intencję w eter!
Morze stało się moim nałogiem :)))))) Poza zaludnionym sezonem rzecz jasna.
Ściskam cieplutko Kochani :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz