wtorek, 11 kwietnia 2017

Opowiedz mi o swojej duszy

Miałam takie zleconko na małą mandalę w formacie A4.
Miały być zielenie i brązy.
W środku czerwone serduszko.
"Matka ziemia, wiosenne ogrody, śpiew słowika w zaroślach po deszczu :))))"

No i nie nie wiem, czy tego słowika się tam znajdzie...
(w tej mandali)
Nie jestem dobra w zleceniach...
Jednakże niezależnie czy się ona - ta mandala- spodoba czy nie zamieszczam ją jak wszystkie moje twory na blogu :)












































Nie rozmawiaj ze mną o polityce;
Nie rozmawiaj ze mną o swoich iluzjach,
zwanych problemami.

Opowiedz mi o swojej duszy;
O tym gdzie ona Cię prowadzi,
Co ona chce wam dać.

Zacznij o tym opowiadać;
A potem poczujesz spokój,
A potem poczujesz ukojenie;
I odkryjesz, że wspólnie słuchamy ciszy.

Cezariusz Platta 



Ciszy. Dużo wewnętrznej ciszy życzę :)






1 komentarz: