niedziela, 30 kwietnia 2017

Jesteśmy tylko przejazdem...

Kończy się właśnie niedziela i ostatnia godzina siedemnastego tygodnia aktualnie nam panującego 2017 roku...
Czas więc na zdjęcia z minionych siedmiu dni, robionych codziennie w ramach mojej wersji foto Projektu 365 dni :)
Oto moja foto prezentacja:




114#365 Poniedziałek. Pan Kot / Telefon



115#365 Wtorek. Miejskie ruiny ;) / Telefon



116#365 Środa. Mint kompozyszyn / Aparat



117#365 Czwartek. Działeczkowe tulipanki :) / Aparat



118#365 Piątek. Mniszkowe impresje / Aparat



119#365 Sobota. Podwórkowe kocisko / Telefon



120#365 Niedziela. Z wizytą u Szamanów / Telefon





Wszyscy jesteśmy 
odwiedzającymi ten czas,
to miejsce. Jesteśmy tylko
przejazdem.

Naszym celem jest
obserwować, uczyć się, 
rozwijać i kochać... a 
potem wrócić do domu.

Przysłowie Aborygenów






Mija ten czas szybciorem. Póki co robię te zdjęcia w miarę bezwysiłkowo. Mam nadzieję, ze wytrwam tak do końca roku :)\
...witając po drodze kolejny tydzień.
Uściski cieplutkie ślę :**

1 komentarz:

  1. O rany, ten tytuł i zdjęcie w miniaturce... przestraszyłam się. Dobrze, że to tylko cytat. Pogłaszcz ode mnie Futro.

    OdpowiedzUsuń