poniedziałek, 17 października 2016

W świetle prawdziwego znaczenia

Dzieńdoberek :)))))
Karteczka dziś. Karteczka w wersji "big".
Kupiłam sobie niedawno bazy do kartek w formacie A5.
I pierwszy raz taką dużą zrobiłam.
Z mandalą i z piórami w kolorach jesieni. Uśmiechniętej jesieni :)
Doskonale się więc wpisuje moja jesienna, uśmiechnięta kartka w jesienne wyzwanie na blogu 123scrapujTy - WYZWANIE # 89 - JESIEŃ IDZIE, NIE MA NA TO RADY!

Pióra, które użyłam to są prawdziwe zebrane ptasie piórka, które pomalowałam.
Zdjęcia ciężko było dobre zrobić, bo ciemno, ciemno... Jak to jesienią bywa. Nie przeszkadza to jednak cieszyć się ciepełkiem w domu i cieplutką herbatką. Przy płomieniu świecy na przykład i z dobrą książką...




























W świetle prawdziwego znaczenia
wszystko co ważne staje się trywialne.


William Wharton, Ptasiek





Cieplutko również pozdrawiam :) I uśmiechu oraz dystansu do tak zwanych "ważnych" kwestii życzę :**

2 komentarze: