sobota, 10 września 2016

Zatrzymaj przepływ słów

Była sobie skrzyneczka.
Kupiłam ją dawno, jeszcze, kiedy mieszkałam w Norwegii.
...czyli jakieś 6-7 lat temu.
...i ostatnio postanowiłam ją pomalować. O_o
Ma ona wymiary następujące - szer. - 28cm, głębokość - 20cm i wys. w najwyższym punkcie - 20cm.
Było pracochłonnie, nie powiem....
Zrobiłam sporo ujęć, ale w rzeczywistości i tak wygląda o niebo lepiej.














































Padnij w ramiona miłości, gdzie wszystko jest muzyką.
Nie martw się, jeśli zgasną wszystkie świece w migotaniu świata i śmierci,
Masz iskrę, która zaczyna pożar.
Zatrzymaj przepływ słów,
otwórz okno serca i niech mówi duch


Rumi




Jestem wciąż w jakimś leniwym rytmie...ale wyobraźnia pełna, więc sama czekam, co z tego wyniknie...
Niczego nie przyspieszam.
Nasłuchuję.
Serce mówi cichutko :)
Buziole ślę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz