czwartek, 23 czerwca 2016

Dobre krzycz rzeczy

"...ale to już było...........
...i nie wróci więcej............"
- cisną mi się na usta pewnej piosenki.
Tak. Bo to już było.
I wróciło.
Zazwyczaj niczego nie tworzę dwa razy.
Tym razem ugięłam się pod silną prośbą.
I drugi zestaw tęczowo - czakramowy  (a właściwie trzeci - tylko jeden zestaw był z płytek CD) powstał dla pewnej niezwykłej istoty imieniem Agnieszka :)))))))))))

Foty cykałam w ostatnim świetle słońca, więc są takie sobie. Większych zbliżeń nie robiłam.








































Ten świat jest jak góra. Twoje echo zależy od ciebie.
Jeśli będziesz krzyczeć dobre rzeczy,  świat będzie ci je oddawać. Jeśli będziesz krzyczeć złe rzeczy, świat będzie ci je oddawać. Nawet jeśli ktoś mówi źle o tobie, mów dobrze o nim.
Zmień swoje serce, by zmienić świat.

Shams Tabrizi





Coś mi się blogger wiesza?...Może to przejściowe...
Po za tą zawieszką niczego więcej nie robiłam ostatnio. Zresztą ona i tak była dość praco i czasochłonna. Niczego póki co nie planuję, ale może coś się będzie chciało zrobić?..
Dziś upały się zaczęły, czego w mieście niekoniecznie mi trzeba, ale muszę sobie jakoś radzić... 
Pozdrawiam wieczorową porą Kochani :**                  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz