sobota, 7 maja 2016

Zachowuj się jak bogini

Dzień dobry Kochani!
Troszkę ostatnio zaniemogłam i się kurowałam. I kuruję się nadal.
Nie miałam ani ochoty ani energii na jakąkolwiek twórczość.
Wczoraj jednak udało mi się stworzyć Drzewko Miłości. Nie było mocno pracochłonne, dlatego udało mi się je popełnić :)
21cm x 29,5cm

Fiolety i róże, czego na fotkach nie widać. 
Jak zawsze fiolet wychodzi mi przekłamany.





































Wstań, wysoki.
Zachowuj się jak Bóg lub bogini...
Nie zachowuj się dłużej jak człowiek .
Przestań się nad sobą użalać, mówiąc, że jesteś nieszczęśliwy.
Znaj prawdę o sobie.
Stać się świadkiem wszystkich zjawisk, które widzisz i bądź wolny.

 Robert Adams.






Cytat stąd. Tam również znajduję wiele wspaniałych tekstów :)
Wspaniałego weekendu życzę Wszystkim Boginiom i Bogom :)))))))))))))))

3 komentarze:

  1. Przepiękne są Twoje prace! Energetyczne, bajecznie kolorowe :)
    Podziwiam je od czasu wspólnej zabawy tagowej na UHK Gallery Inspiracje.

    A ja do Ciebie przychodzę z zaproszeniem! Może weźmiesz udział w wymianie zakładek? Serdecznie zapraszam. Szczegóły na blogu:
    http://papierowaobsesja.blogspot.com/2016/05/wielka-wymiana-blogowo-facebookowa.html
    Pozdrawiam,
    Rudlis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite prace! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dżizys!!! Nie mogę się napatrzeć na te wspaniałości <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń