poniedziałek, 28 grudnia 2015

Z samego bycia

Nadszedł moment na ostatni wpis do art journala "Naprawdę jaka jestem" we wspólnej zabawie na blogu "Kawa i Nożyczki". Grudniowy wpis to wgląd w siebie - malarstwo.
I właściwie do samego końca nie wiedziałam, jak będzie wyglądał.
Świtało mi jedynie coś na kształt autoportretu...Wyszło, jak wyszło... Dawno nie malowałam nic realistycznego. Nie ćwiczone umiejętności zanikają, niestety.
(Używałam głównie farb akrylowych. Plus czerwona ecolina i ayedowy złoty chlapacz.)
Bo jeśli chodzi o wgląd w siebie, to akurat praktykuję codziennie. Nieustannie.
Na okrągło zamieszczam na blogu "wglądowe" cytaty :)
A wyszło tak:















Możemy słuchać z innego miejsca
niż zazwyczaj...
Nie z samego intelektu...
...ale z samego dostrojenia się...
Z samego bycia...

Nitya


















A jeśli chodzi o wgląd w siebie to jeszcze podzielę się z Wami tym:



TWOJA NIESAMOWITA PEŁNIA
Nie odrzucaj poczucia odrzucenia,
ani nie porzucaj uczucia porzucenia.

Nie opieraj się swojemu oporowi,
ani nie uciekaj od pragnienia ucieczki.
Nie sprawiaj smutkowi smutku przez odrzucanie go,
nie rozdrażniaj złości przez odłączanie się od niej,
ani nie czyń samotności bardziej samotną przez odpychanie jej.
Trzymaj złamane serce z taką samą miłością jak serce szczęśliwe,
nigdy nie zgub poczucia bycia zagubionym,
ani nie wątp w obecność zwątpienia.
Nie bój się strachu,
nie pragnij braku pragnień,
ani nie martw się zmartwieniem,
(A jak się martwisz, nie martw się).
Wszystkie części ciebie są święte,
te jasne tak samo jak i te ciemne;
wszystkie są cenne; zasługujące na bezwarunkową miłość.
- Jeff Foster


Nie dał się tekst wypośrodkować. Coś pochrzaniłam. Ale szkoda go wykasować.

Dziękuję Wszystkim Uczestniczkom za wspólną zabawę. To był wielki zaszczyt żurnalować w Waszym towarzystwie :)

I pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Piękny wpis, Jyoti, piękny portret namalowałaś!
    Oraz bardzo mi się podoba tekst na końcu :)

    OdpowiedzUsuń