wtorek, 24 listopada 2015

Błogi niewypowiedzianie

Z pracy z poprzedniego posta zostały mi jeszcze trzy zasuszone liście jeżyny.
...które to wykorzystałam do wyzwania w SZUFLADZIE - Jesienne Bingo.
W swojej pracy wykorzystałam pierwszą linię poziomą: czerwony - papier - liść.
Czerwony - jako kolor dominujący,
Papier scrapowy (UHKowy) jako tło,
a Liście są wkomponowane w każdą część zawieszki.

Trudno fotografować coś co jest długie, kombinowałam więc.
Nie mówiąc już o braku światła...











































Wewnątrz jesteś błogi niewypowiedzianie.

 Rumi





W rzeczywistości zawieszka prezentuje się lepiej niż na zdjęciach. Zresztą jak większość prac.

Pozdrowienia cieplutkie ślę:**

3 komentarze:

  1. Jest przepiękna. A listki to jakoś specjalnie zakonserwowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Listki są zasuszone tylko. I są dosyć grube, mam nadzieję, że się nie rozlecą ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń