niedziela, 18 października 2015

Przed życiem i po życiu

Udało mi się dość szybko zrobić październikowy wpis do art journala w co miesięcznym wyzwaniu journalowym na blogu Kawa i Nożyczki - moje sekrety/mail art.
Mail art, jak się dowiedziałam to sztuka pocztowa koniecznie z użyciem kopert.
Niegdyś wysyłano sobie takie malowane koperty.
Też tak robiłam, nie wiedząc nawet, że to się tak nazywa. A od dziecka korespondowałam z różnymi osobami. Z Polski, Rosji (ZSRR) czy Niemiec :) Po sąsiedzku wtedy.

Wracając do tematu tajemnic to...Czy mam takie? Jeśli już to raczej banalne w tonie.
Prawdziwą tajemnicą nawet dla mnie samej jest...
No właśnie.
Oto moja interpretacja:























Jaka była twoja twarz zanim się urodziłeś?



















oraz paradoksalnie:




Pytanie: "Czy jest życie przed śmiercią?"
wydaje się nikogo nie interesować.

Anthony de Mello







Potraktowałam temat dosyć mistycznie chyba.
Czyli tak jak lubię. O_o

Ściskam ciepło:**

2 komentarze:

  1. Tak, do tematu podeszłaś po swojemu:) za tą wyrazistość, spójność, autentyzm kocham każdą kolejną stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak wkomponowałaś te koperty w mandale, dobrze się ukryły :)

    OdpowiedzUsuń