wtorek, 8 września 2015

Tęsknota, która przekracza przestrzeń

Tak się składa, że przybywam z jeszcze jedną karteczką.
Tak, jak zapowiadałam. Tylko nie myślałam, że zrobię to jeszcze dzisiaj.
Karteczka jest liftem w wyzwaniu liftowym w Diabelskim Młynie - Diabelskie Wyzwanie z Dream Craft.

Moja wersja jest o tyle nietypowa (dla mnie), bo użyłam kwiatów, a bardzo rzadko ich używam w swoich pracach.
























A tu...przy pracy z karteczką :) Moje dziecię się nudziło...i swoją mother uwieczniło...
A tak w ogóle to miałam sprzątać...
No i se posprzątałam... Papierki ze stołu ;)









Między twórczą wyobraźnią człowieka a tym,
co on osiąga, leży przestrzeń, którą może
przekroczyć tylko jego tęsknota.


Khalil Gibran






To tyle na dziś. Zmykam :)
Buziole ślę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz