poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Pozostań pusty...

Odkryłam niedawno, że istnieje taki fajny blog wyzwaniowy jak "SZUFLADA" ...
A że ja lubię twórcze wyzwania to postanowiłam wziąć udział w aktualnie trwającym tam właśnie wyzwaniu - Gradient / ombre, co oznacza płynne przejście tonalne jednego koloru w drugi.
Stworzyłam więc trio mandalowe. Na drewnianych ramkach (23cm x 23cm) połączonych sznurkiem.
Zdjęcia nie oddają rzeczywistych kolorów, niestety.
Chyba powinnam  się na jakiś kurs fotograficzny zapisać. Samo posiadanie lustrzanki nie wystarczy... A długo ją mam, oj długo...i nadal nic nie kumam ;P
Te wszystkie techniczne nazwy brzmią jakoś kosmicznie i tajemniczo...złowieszczo jakoś...
No ale stop narzekaniom:)
Oto moje trio:










































Przez chwilę nie łącz się z żadną ideą.
Pozostań pusty i pozwól spontanicznemu poszukiwaniu odkryć i odsłonić miejsce gdzie nie ma już poszukiwania.

Mooji







Tulam serdecznie Kochani :**

4 komentarze:

  1. Piękna praca, dobrze oddaje temat wyzwania. Jest nam bardzo miło, że dołączyłaś do grona uczestników naszych wyzwań!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne super efekt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń