czwartek, 11 czerwca 2015

Żyję jeszcze :)

Zafascynowały mnie ostatnio zdjęcia kosmosu.
Zwłaszcza te pełne kolorów, czego efektem jest dzisiejsza mandala.
Malowałam ją na zagessowanym na czarno płótnie i kolory są przez to jakby przydymione.
Zdjęcia, które mnie zainspirowało nie zamieszczam, bo nie zapisałam strony, na której je znalazłam.
Ale wiadomo - mandala może się podobać lub nie, a kosmos zawsze zapiera dech w piersiach.
Dziwiłoby mnie jeśli by kogoś nie zaparło, w każdym razie. Więc nie ma co mandali z mgławicami gwiezdnymi porównywać. O_o

Mandala w rozmiarze 30cm x 30cm





































Gdy Zulus spotyka drugiego Zulusa, mówi:
Sakubona. To znaczy: `Widzę cię`. 
"Usaphila?" "Żyjesz jeszcze?" 
I słyszy: "Ngiyakhona". Tak, jeszcze tu jestem. A ty?"

"Ja również jestem jeszcze przy życiu".

Bert Hellinger




Ach, Kochani pięknego dnia życzę:**

2 komentarze:

  1. ♥ i ja jestem ... wciąż...zachwycona ...Tobą i Twoją kreatywnością, artyzmem, odczytywaniem myśli nienazwanych i Twoją radością życia. Tak trzymaj Skarbie :-)))
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna… emanuje takim magicznym spokojem!

    OdpowiedzUsuń