wtorek, 16 czerwca 2015

Użyj jasności

Zrobiłam sobie krótką przerwę blogową, właściwie jej nie planowałam.
Samo tak wyszło.
I w tym czasie powolutku powstawał malutki albumik wielkości meander booka, czyli ok 7,4cm x 7,4cm. Tylko grubszy. I mega kolorowy.
Mocno zainspirowała mnie bardzo radosna, kolorowa twórczość Cataliny Estrada.
W tym albumiku wykorzystałam fragmenty jej ilustracji ze starego kalendarza z cytatami P. Coelho. No i troszkę z gazet powycinałam co nieco.
Dodałam teksty, wyszły takie sobie, ale za to bardzo fajnie się ubawiłam :)

I uwaga! Mega dużo zdjęć!...................................



















Na dobry początek
Życz szczęścia
Użyj jasności




 Słońce świeci
zawsze
Nie wiem, dlaczego
życie toczy się
jak chmury




wystarczy
kilka kropli
otwartości
aby poczuć
spokój




mam pod ręką
kobiecość w pełni
na siedząco na stojąco
na boku
naturalna
dolina
spełnienia




pamiętasz
jeszcze
brzuch ręce ciało?
dlaczego 
nie zaufać tej sile
w sypialni?




czuję, że mam
duszę
idzie tam, gdzie chce
co za
niespodzianka!




Zaprawdę
powiadam wam!
Jest we mnie
niesamowita siła
wyobraźni
lubię bujać
w obłokach




Otwórz serce
Teraz wiem, że
jego moc
uzdrawia




jest coś w nas
co otwiera drzwi 
po cichu
już czas




Nadchodzi
epoka
świadomości
umiejętnie
patrz
w lustro












Prawdziwy kolorowy zawrót głowy sobie zafundowałam! I się nim z Wami dzielę :)
Uściski cieplutkie posyłam :** W kolorze :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz