niedziela, 28 czerwca 2015

Moje wewnętrzne oko

Żółty wkradł się do mojej wewnętrznej przestrzeni.
...a nigdy go nie lubiłam jakoś...
Przyznaję jednak, że w połączeniu z czerwonym, zielonym i niebieskim prezentuje się bardzo szamańsko :) Tworzy mój ulubiony klimat.
Choć w tej mandali jest raczej magenta zamiast czerwieni.

Mandala 40cm x 40cm.



































OTWÓRZ MOJE
WEWNĘTRZNE OKO

Och, Fontanno Światła, otwórz moje wewnętrzne oko,
abym mógł widzieć Cię w tańcu milionbarwnych atomów.
Zburz drzwi przestrzeni, abym ujrzał Cię za mgłą iluzji materii.
Ty ukrywasz się za murami Swych wspaniałych kosmicznych pragnień.
Otwórz portale, abym mógł widzieć Cię wszędzie.

Paramahamsa Jogananda
Szepty Wieczności




Naszło mnie na modlitwy Joganandy...Prawda, że ta jest piękna?...
Ściskam cieplutko:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz