niedziela, 19 kwietnia 2015

Spójrz na obrazy w swojej głowie

Scrapki.pl zapraszają na nowe wyzwanie - Scrap(k)uj z nami - 3 x BZ, 3 x Z.
Należy wykonać pracę BEZ: koloru różowego, kwiatków, przeszyć.
Za to Z: przynajmniej trzema kolorami, jedną naklejką z napisem, spinaczem biurowym z dowolnego materiału.
Zrobiłam ramkę. W kolorach - zieleń, brąz i biel, choć na upartego można by znaleźć więcej odcieni...


























    


Zrozumieć swoją wolność.
"Spójrz na obrazy w swojej głowie. Czy możesz je zatrzymać? Zatrzymaj te obrazy. Widzisz/rozumiesz? Nie można ich powstrzymać. Te obrazy po prostu się dzieją. Więc gdzie jest wina? Jesteś niewinny /Jesteś winny niczego/."
Byron Katie




Z rozpędu mam chęć na jeszcze dwie rameczki :) Jeśli będzie mi dane, zrobię je dzisiaj :)
No i o ile uda mi się mój zamysł...

Pozdrawiam  serdecznie :**

1 komentarz: