niedziela, 26 kwietnia 2015

Siedem czasowników modalnych

Wczoraj i dzisiaj powstawało to.
Siostrzana (braterska?...) forma mandali.
Jajo.
Elipsa.






































SIEDEM
Muszę.
Chcę.
Lubię.
Mogę.
Chciałbym.
Wolno mi.
Powinienem.

Siedem czasowników modalnych.
Siedem grzechów głównych.
Siedem cech cienia.

Wywróciłem poduszkę do
wewnątrz i nie znajduję
śladu brudu.


Tomek Mikołajuk


Ten czasownikowo niedualny wiersz zapożyczyłam stąd.
...A przed chwilką tak cudnie lało....Szkoda że tak krótko...ale dziękuję nawet za tak ulotną chwilkę mokrych emocji...Zrobiłam parę fotek, choć deszczowe fotki nie wychodzą mi...
Ale i tak Wam pokażę. Może ktoś poczuje odrobinę mojej ekscytacji...
A u nas naprawdę mało pada. O wiele za mało.









Uściski ślę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz