sobota, 28 marca 2015

Nowa jakość szczęścia :)

Nadszedł czas na marcowe domki w zabawie art journalowo - domkowej na blogu UHK Gallery.
Wczorajszego wieczora się pobawiłam radośnie bardzo...
Jako że wiosna (kalendarzowa na razie) to wiosennie być musi...
Wprawdzie zieleń dopiero czai się do skoku, ja już rozkwitłam na zielono proszę ja Was Kochani Tuzaglądacze!
Papierki scrapowe wszystkie zielone UHaKi, nie chciało mi się już szukać każdego z osobna i podpinać.
Oraz najnowsza "Weranda" wspomogła moje żurnalowe domki.

















Wszystko puszcza.
Wiosna się puszcza w pąkach i innych dziwolągach. Na kolorowo. To i ja sobie puszczam różne rzeczy - pieniądze na bukiet we wszystkich kolorach, kilka smsów, kilka cukierków, przepuściłam sok na seksownej sokowirówce, puściłam oko do kierowcy autobusu i zatrzymał się. I puszczam myśli, bo są one wtedy jak chmury albo fale na oceanie. Przychodzą i odchodzą, nie męczą, nie dręczą i nie bolą. Bo nie przywiązują do walki o rację. "Nie wiem" jest stanem wolności od poglądów i nieograniczonością wglądów
(...)
Wypuśćmy sobie kilka listków i może jakieś badylki. Puśćmy mocniej powietrze z płuc i brzucha, swój głos brzęczący w śmiechu, swoje ręce chętne do dotykania i głaskania, nogi do skakania i tańczenia. Puśćmy się - niech wszystko się zmieni na wiosnę. Takie życie w zachwycie 

Agnieszka Róża Banasiak
Szkoła Mistrzostwa Życia



Tutaj pełny tekst.

Chciałam zamieścić dla inspiracji jakąś hobbitową dzielnicę, ale odpuściłam w końcu.
Życia w zachwycie życzę!:**

3 komentarze:

  1. Jak ślicznie! Ten domek z wazonika jest boski :) Ale wszystkie w ogóle są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyje w zachwycie, dzięki Pani pracom! Urocze te domki c:

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego! nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń