niedziela, 4 stycznia 2015

Użyj słów...

Ach! I jestem...jestem w końcu...
...z nowym rokiem i z nową mandalą...
Rozpoczęłam ten rok dużym rozmiarem - 60cm x 60cm.
W zamyśle miał być błękit ze złotem, a wyszło złoto z błękitem...
Bywa i tak;)
I tak mnie jakoś szczególnie ta mandala nie powaliła, chyba spodziewałam się czegoś innego, ale...ale...
Pokazuję to, co jest.




































Użyj słów,
nie głosu.
To deszcz sprawia, że rosną kwiaty,
nie grzmoty.


Rumi



Zakończyłam stary rok z Rumim i ropoczynam nowy z Rumim :))))))))
Fejsbuk obfituje w takie cudne cytaty...I ja z tego korzystam:) A co!

Przytulam serdecznie i witam ciepluchno w Nowym Roku wszystkich moich Tuzaglądaczy:**
Oby ten przyszły rok był równie twórczy, jak poprzedni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz