niedziela, 30 listopada 2014

Kolory listopada

Ekipa Art - Piaskownicy zaprasza do zabawy z jesienną paletą.
Dałam się więc zaprosić :)))))
Moja interpretacja jak zwykle wiąże się z mandalą, ale... ale...
Znowu wyszedł mi kwartet!
Tym razem na jednym podobraziu o wymiarach 20cm x 70cm zmieściłam 4 mandale...

















































w mojej głowie – istnieję
obracają się powoli oceany
po milczącym brzuchu planety


Zenforest
***



dotykam
płonących złotem liści
oddechem


Zenforest





Haiku pochodzi ze strony Rozwój i Świadomość.

A co do powyższego kwartetu, to na żywo prezentuje się dużo lepiej, płótno jest niestety długie i ciężko je umieścić w kadrze, tak żeby było zadowalająco...

Miłej niedzieli!" :**

PS. Good bye Panie Listopadzie.............

1 komentarz:

  1. CUDNA PRACA! uwielbiam te twoje mandale i cieszę się, że skorzystałaś z naszego zaproszenia :) DT Art Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń