czwartek, 19 września 2013

Moje wewnętrzne drogowskazy IV

Zrobiłam meander boooka, książeczkę o wymiarach 7,5cm x 7,5cm z moją kolejną wielką duchową inspiracją, którą jest Mooji. 
Nie ma w Polsce żadnej jego książki, więc cytaty zaczerpnęłam z filmików tłumaczonych na polski, których jest pełno na you tube.








 Bądź nikim.
Kiedy jesteś kimś, jest tam tak wiele obowiązków, że nawet bycie sobą 
to duży kłopot.
Kiedy jesteś nikim, możesz ciec z tej pułapki.
Jest to natychmiastowa wolność!



 TY możesz być bez umysłu, ale umysł nie może
być bez CIEBIE.
Po prostu bądź Jaźnią.
Nie martw się tym, co przychodzi na scenę Jaźni.
Bądź samą Jaźnią.



 Za dużo myślisz na temat życia.
Przestań myśleć i...bądź.
Wtedy docierasz do bogactwa istnienia.



 Nie istniejesz - Ty żyjący Życie.
Istnieje po prostu Życie.
Życie jest jakie jest.
Ty odbierasz je jako ciężkie albo lekkie.



 Co przywiedzie cię do tego miejsca poza czasem
i poza intencją?
Jakiż to niedokończony biznes pozostał do zrobienia, zanim
po prostu będziesz swoim Byciem, sobą?



 Ty jesteś tym "Jestem"
To istnienie jest boską podstawą w ciele.
Czy wiesz, jak to jest Święte?













Tu wszystkie moje inspiracyjne książeczki razem :)))








Mniej myślenia, a więcej bycia życzę!!! :***

7 komentarzy:

  1. Śliczności! I w każdej chwili można sięgnąć do kieszeni i zaczerpnąć, pomyśleć, by być...

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są naprawdę magiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczne mini piękności:)
    Wszystkiego Dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Calosc SUPER :)Pierwszy " BADZ NIKIM ... " Genialne !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, klimatyczny meander book :) cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te książeczki są "twoje" w każdym centymetrze! ...a ta ma takie boskie kolory i detale...

    OdpowiedzUsuń