poniedziałek, 20 maja 2013

W odnalezieniu tego co ważne

Dzisiaj sobie poeksperymentowałam z inną formą mandali. A wszystko za sprawą wyzwania na blogu scrapki-wyzwaniowo - wyzwanie#67 - praca z tagiem.  Warunkiem jest zrobienie jakiejkolwiek pracy z użyciem taga.
Mój tag jest bardzo skromny, zawiera tylko gazetowy tekst, ale sama mandala jest tak naciapana, że uznałam, że lepiej nie przesadzać z kolorami. A tagowy tekst nawiązuje do treści "obrazka":)) Wykorzystałam też zdjęcie własnej dłoni. Ogólnie - jak zwykle -wyszło dość metafizycznie:)))))












w odnalezieniu
tego co ważne
wystarczy zanurkować
w głąb duszy
do samego dna
siebie
czy masz
dość odwagi żeby
poznać się 
z istnieniem?




Całość zrobiona jest na tablicy malarskiej o wymiarach 30cm x 30cm.. W użyciu - farby akrylowe, brokaty, perlen peny, pisaki i mgiełki :)
Tekst pisany pisakiem na obrazku: "z macicy czystej świadomości snuje się nić tworzenia" jest autorstwa dr. Franka J. Kinslowa, autora książki "Sekret natychmiastowego uzdrowienia".


Dnia miłego życzę i pozdrawiam serdecznie wszystkich wirtualnych, blogowych Wędrowców!!!

7 komentarzy:

  1. bardzo ładna! pozdrawiam cieplutko =)
    cudownego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eksperymenty zawsze wychodzą Ci na dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, ze jestes Jyoti. Mam wrazenie, ze Twoja wiadomosc jest stworzona dla mnie, na te chwile. Pozdrawiam z miloscia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. India, Kochana dziękuję za Twoje ożywcze słowa!!! Dzięki takim słowom wiem, że warto :))

      Usuń
  4. Super!!!!!eksperyment w 110% udany-pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tekst i doskonałą interpretacja :) Gratuluję wyróżnienia w scrapki- wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń