środa, 22 maja 2013

Otulona turkusem i miętą

...jestem :))
Musiałam wydobyć z siebie te kolory, bo w przeciwnym wypadku eksplodowałabym na miętowo i turkusowo.
I oto jest. Mandala o wymiarach 60cm x 60cm. Duża. Taka, jakiej potrzebowałam :))






















I jeszcze chciałabym bardzo podziękować za wszystkie odwiedzinki i komentarze!!! No i przeprosić, ze tak rzadko ja je ostatnio zostawiam... Ale zapewniam, że zaglądam na Wasze blogi i podziwiam, i zachwycam się:))
Dziękuję i przepraszam. Oraz witam wszystkich nowych Tuzaglądaczy!!!
Ściskam Was Kochani cieplutko!!!

6 komentarzy:

  1. To jest mandala orzeźwiająca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest cudowna Jyoti! pięknie się wszystko komponuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory doskonałe! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ;-) czytam teraz książkę o zielonym, unikalnym diamencie, znalazłam go u Ciebie, Twoja mandala to po prostu SKARB ♥
    cmoki
    d

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje mandale:) Wiem, że się powtarzam ale co zrobić?

    OdpowiedzUsuń