środa, 16 stycznia 2013

Opowiadając swoją historię

I znowu Watson.
Tym razem LOsik:))
Zrobiłam go do wyzwaniowej mapki#7 na blogu Scrapuj.pl.
Pokombinowałam i mapkę odwróciłam:)
No i tak narcystycznie znowu wykorzystałam swoje odbicie...



 Opowiadając ci moją historię, wyłaniam się z niej, rozpoznaję własne dzieje, domykam, co niedomknięte, otwieram, co zatrzaśnięte. I wychodzę sobie naprzeciw. Jak echo.
Anna Janko
"Pasja według świętej Hanki"

















Wykorzystałam cytat Anny Janko, których to więcej wypisałam  tu.

I jeszcze takie  przerobione zdjęcie pokaże, bo mi się szalenie podoba ten kolorowy efekt...:)





Miłego dnia życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. Przepiękną historię snują te Twoje kolorowe nitki... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny! Podziwiam to, jak pieknie go skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja odpowiem słowami pana HM..."zwykle trudno opowiedziec o tym, o czym naprawdę chce sie opowiedzieć/.../przesyłam ciepłe mysli i mówię:opowiadaj,otwieraj,zamykaj drzwi do naszych ♥ i usmiechaj sie o Piekna:-)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Bardzo mi się podoba kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń