czwartek, 10 stycznia 2013

Karteczka celebrująca :)

Najwyższa pora wziąć udział w jakimś wyzwaniu. I padło na wyzwanie cardlift - edycja worqshop na blogu Art - Piaskownicy.
Jest tam bardzo sympatyczna, romantyczna karteczka do zliftowania:)

Moja wygląda tak:



















Ogólnie ciemno, więc kolory na zdjęciach są przekłamane.W rzeczywistości są bardziej różowe i pogodne, czego tutaj w ogóle nie widać niestety. Jakby była nadzieja na słońce, to bym zrobiła nowe zdjęcia i je podmieniła, ale nie zanosi się póki co na zmianę pogody. Chyba.
A co do karki, to napis jest Cynkowy i pochodzi z nowej kolekcji papierów  UHK Gallery My Dear Watson, a stemple piórkowe są mojego autorstwa i można je nabyć również u UHKa:))
Kółeczko drucikowe w kombinacji z guzikami to już moja nieodgadniona fantazja.

Nie żegnam się jeszcze, bo wieczorem zamierzam pojawić się kolejnym z wyzwaniowym zdjęciem. Do wieczora zatem:)))

5 komentarzy:

  1. Mi się w takich kolorach bardzo podoba:) Polecam darmowy i prosty program do obróbki fotek: PhotoFiltre. Sama z niego korzystam i bardzo sobie chwalę. Pozwala fotki i rozjaśnić i przyciemnić. I ma jeszcze wiele innych fajnych funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Bardzo lubię Twoje kartki :)
    I nowy banerek również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, w miłej dla oka kolorystyce i z cudownym przesłaniem. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje druciki i kolory i pióra i to, że każda praca jest w całości taka "Twoja"

    OdpowiedzUsuń