sobota, 26 stycznia 2013

Aby być w zgodzie z sobą i mieć przestrzeń bez słów

Przysiadłam się do dziewczyn z Collage Caffe, żeby pociąć lutową Elle i zrobić jakiś kolażyk:)
Hmmmmm... Co nie okazało się zadaniem łatwym, bo bardzo trudno było mi znaleźć w niej coś inspirującego... Zrobiłam więc tak:
Wycięłam sporo tekstów drukowanych większą czcionką i ułożyłam kolażowe "wiersze".
Tło pierwszego kolażu to biało czarne gesso, na to tekst i parę gazetowych elementów chlapniętych ecoliną.
Tło drugiego kolażu to również tło z gazety, tyle że w gazecie pozowały na tym tle modelki. Ja je podarłam w paski (tło nie modelki :D), dodałam tekst, chlapnęłam ecoliną i dokleiłam resztkowe serduszka znalezione na biurku.
Ot, i cała filozofia mojego kolażowania...:)




 pytam się siebie
o swoją historię
i wiem że
mam szczęście do ludzi
nie umiem żyć bez samotności
potrzebuję przyjaciół oraz
trochę miłości
wreszcie
aby żyć w zgodzie z sobą
buntuję się odrzucam nakazy
i chodzę 
własnymi ścieżkami



dla tych, którzy mają odwagę

mieć przestrzeń
bez słów
moment co się świeci za kulisami
zatrzymać się nagle
i tańczyć
jednocześnie na orbicie serca
to nie
musi kosztować
można to po prostu
zrobić wszędzie



Na wszelki wypadek po raz kolejny na tym blogu dodam, że nie uprawiam poezji. Ja się po prostu lubię bawić słowami:)
To świetna terapia jest, a że ostatnio dużo się działo, to właśnie potrzebowałam takiego wyciszenia i schowana przed światem więc - niczym w mysiej norze oddawałam się słowom...

Uściski serdeczne ze swej norki posyłam!!!!!!!!

10 komentarzy:

  1. wspaniałe są Twoje zabawy słowami i naprawdę pachną poezją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teksty świetne, kolaże też mi się podobają, szczególnie drugi, jest taki tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, intrygujące prace:) Teksty- niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa i pięknie zmiany tu u Ciebie, widzę, że nie tylko ja po norkach się ostatnio chowam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że kolażujesz bo świetnie Ci to wychodzi!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten twój kolazyk pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje słowne szarady :).
    Czyta się je z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja podziwiam Twoją odwagę w układaniu tych wierszy i mówieniu o sobie w ten sposób.

    Prawda, że w tym Elle było wyjątkowo mało ciekawych obrazków? Za to czytało się gazetkę całkiem przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz dobrze jak czasem potrzebne jest odizolowanie się, odseparowanie od ..świata, od innych ...od siebie; w milczeniu i w ciszy odnaleźć odpowiedź na niezadane pytania.Uczucie samotności nie musi być smutkiem i /.../ złym uczuciem. .. jest jak cichy dąb z którego uleciały ptaszki/.../HM
    Asiu Twoje słowa ZAWSZE poruszają mnie do głębi, są takie moje i takie ...prawdziwe.
    dziękuje Ci za nie , też
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity ten kolaż słów i obrazu

    OdpowiedzUsuń