środa, 16 maja 2012

A very cute cat

Nie, nie będzie po angielsku. To tylko taka zmyłka:)
W Art-Piaskownicy pojawiło się bardzo fajne wyzwanie - graj w kolory, w którym - od razu wiedziałam, że wezmę udział.
Oto moja interpretacja:


do tej palety:


Prawda, że urocza sówka?

i parę zbliżeń:





Pewnie co niektórzy mogą już mieć dość mojego uwielbienia do mojego Kota, ale cóż mogę powiedzieć??? Nie ma to żadnego wpływu na moje uwielbienie...:D Uwielbiam go i już!

Dziękuję, że do mnie zaglądacie!!! Pa, paaaa!!!!!!!!

13 komentarzy:

  1. Bo jak go nie uwielbiac? :) Swietny scrap i nawet tlo sowke troche przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło ... jak bym miała kota to też bym miałą bzika ja je uwielbiam jak narazie mam psiaka a i tak mam bzika na jego punkcie a zwłaszcza uwielbiam jak sie kładzie na stopach i je grzeje hihi .... powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyszło, tak uwielbiac kota możesz dla mnie codziennie hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotów nigdy dosyć, spokojnie mogę uwielbiać Twojego kota razem z Tobą to cudowne zwierzęta, pozdrawiam(kota również)

    OdpowiedzUsuń
  5. o maj gasz, to jest po prostu wypasiony skrap z podwójnie wypasionym kociandem! :D A jak wiadomo, im więcej kotów, tym lepiej. Rewelacyjny papier w tle z tym koncentrycznym deseniem, możesz zdradzić, co to za cudo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dylan,Pimpuś,Pimpusiek to z całą pewnościa imiona Pana Kota w zależności od jego nastroju? super praca:)
    Asiuniu, Kocisko przez duże K uwielbiam i ściskam i miziam:)
    zbzikowana dorcia:)
    ps.przytul dostojnego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! A kociak jaki szczęśliwy, że jest na piedestale;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje uwielbienie jest zaraźliwe! Pięknie się prezentuje ten scrap!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój kotek bardzo fotogeniczny, po prostu model...he he...
    A praca bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna praca! mnie też ta sówka wzywa... ale ja takiego pięknego kota nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny scrap! Super kotek :)

    OdpowiedzUsuń