sobota, 10 marca 2012

Orzeł - zew wolności

Nie poprzestałam na jednym ptaku. Zrobiłam drugiego tago - zakładkę - z orłem.
Przeszukałam internet w poszukiwaniu stempli z ptakami, ale bezskutecznie. Są oczywiście jakieś tam ptaszorki, ale takie nieokreślone, a ja ptrzebuję konkretnych gatunków. W związku z tym musiałam sobie jakoś poradzić.
Znowu namalowałam pióro( miało być orle w zamyśle), no i orzełka też narysowałam....:) Trochę takie śmieszne "portki" mu narysowałam, ale co tam...Niech ma! Nie zmarznie mu to i owo, hihihihihi:D:D

Oczywiście bardzo dziękuję za pozytywne opinie o moim kruczym piórku:))) Jesteście Kochane!!! Moja próżność została nakarmiona ;) ;)

Orli tag również bierze udział w wyzwaniu Ptaki na blogu UHK Gallery.

Eagle - call of freedom

Eagle calls to follow the strength of hearts and directions from Grand Spirit, to be responsible for ourselves, to represent our own way.

I dwa ptaki razem:


Zdjęcia są takie sobie , bo dziś pochmurno, ale picasa przyszedł mi na ratunek:) Nie zastąpi słońca, ale zawsze to coś.

Pozdrawiam cieplutko!!!

13 komentarzy:

  1. niezła ptasia kolekcja się szykuje :D
    świetna!!! piórko jest cuuuuuudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zajesuper pomysł :)
    Całą kolekcję ptaków machniesz????

    Czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jyoti, mam nadzieję, że to nie koniec ptasiego towarzystwa...? Twoje pióra są rewelacyjne!
    kocham ptaki i też mam ochotę na to wyzwanie, ale nie śmiem stawać z Tobą w szranki... ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Orzeł wygląda na bardzo zadowolonego z długości gatek ;)
    A piórko znów wyszło cudownie!

    Znalazłam tutaj sowę, trochę mała ale może się przyda? http://www.ufunk.net/photoblog/tutoriel-comment-dessiner-un-hibou/ Trzeba by było tylko trochę ją "podrasować" i przyciemnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ptaszorki swietne- może to i lepiej, ze nie znalazłaś stempelków, bo te wymalowane Twoją ręką są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, przecudne ptaszyska! A jak pięknie komponują się na zakładkach, no no...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, bardzo oryginalne! I tekst ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. malowanki cudne!!! i znów wszystko mi się podoba, no może poza kolorem tła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ależ Ty pięknie malujesz :D.
    Zawsze podziwiałam Twoją kreskę na mandalach :).
    Sowę w Twoim wydaniu chętnie zobaczyłabym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny tag. Piórko i orzeł na 5tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bądźmy więc jak orły:)wolne, drapieżne i piękne :)rysunki prześwietne, stempelki niepotrzebne!!!!
    a temat i słowa jak zawsze -strzał w "100"
    Czekam jak wszyscy na inne latające:)
    ściskam
    dorcia
    ps a będą moje ukochane pingwiny?dostojni panowie we fraczkach cudne są prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie się razem prezentują, może by tak cała ptasia kolekcja co o tym myślisz? Propozycje już widze w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń