poniedziałek, 14 listopada 2011

Ściąga z Aborygenów

a raczej ze sposobu, w jaki malują swoje szamańskie wizje. Ściąga dotyczy konkretnie kropek.
Kropka. Punkt. Świadomość.

Paleta kolorów, która mnie zainspirowała pochodzi z tego niezwykle inspirującego bloga.
Te zielone obrazki są tak kojące, że postanowiłam stworzyć zieloną mandalę. Równie dobrze mogłabym zatytułować "w krainie łagodności", ale zamiłowanie do Aborygenów i wszelkiej maści szamanów zdecydowanie przeważyło :D







Zdjęcia robiłam oświetlając mandalę sztucznym światłem z lampy, bo pochmurna i mglista pogoda, którą bardzo lubię - nie sprzyja fotografii.

A co do kropek to mówią do mnie: jeszcze, jeszcze:)

16 komentarzy:

  1. kropki, to jest TO!!! zdecydowanie!

    a szamańskość się u ciebie czuje (to komplement - w razie wątpliwości!), może jesteś czarownicą?

    i też lubię taką pogodę, z naciskiem na mgłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo moja kolorystyka i klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko!!! Jakim cudem Tobie tak równo wszystko wychodzi?????
    Szaman - tak ma na imię nasz Kot, czyli Maszyna Losująca :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze podziwiam w Twoich mandalach misterne wykonanie, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest obłędna! Uspokaja, przenosi w inny wymiar i nie wiem, czy to za sprawą kolorów, czy kropek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita mandala! Ile pracy musiałaś włożyć w jej powstanie (taki ogrom kropeczek) - jest taka misterna i zarazem delikatna. Cieszę się, że kropki wciąż do Ciebie przemawiają i czekam na kolejne efekty tego porozumienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropki w Twoim wykonaniu nigdy sie nie znudzą

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!!!!!!!! Aleś się nakropkowała!!!!!!!!
    Czadowo to wygląda!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulegnij im ;) Piszesz zawsze tak ciekawie. Piękną mandalę wykropkowałaś. Zdjęcia, które Cię zainspirowały są bardzo ładne. Sprawiają wrażenie, że spogląda się na nie przez taflę wody w leśnym stawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca! Podziwiam za pomysłowość i precyzję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jak dla mnie ta mandala jest najpiękniejsza ze wszystkich jakie do tej pory widziałam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się nakropkowałaś! Ale efekt wart tego - oszołamiający!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj moja droga, bardzo dawno tu nie zaglądałam,
    ale jak zwykle nacieszyłam oczy twoimi mandalami
    i pobyłam chwilę w twoim myślowym świecie....
    Trzymaj się i kropkuj jak najwięcej :-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mandala przepiękna,miałaś dużo pracy przy niej, ale warto było, kolory uspokajające, balsam na obolałą duszę po całym dniu szarpania się z rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń