czwartek, 13 października 2011

Z innej bajki

Taaak. Kolory całkiem nie moje, ale lubię różne inspiracje kolorystyczne, więc zrobiłam kartkę na wyzwanie polkowe w kolorach poniżej. Z rozpędu zrobiłam dwie właściwie.
Środek i tył obie mają taki sam.









Jako bazy użyłam oliwkowe zawijasy Eight. Dziwnie mi było, jak patrzyłam na takie kolory, zwłaszcza na pomarańczowy na drugiej kartce był niczym o b c y  pasażer....
A niech tam! W końcu jesień, moja ulubiona pora roku, więc jesienne kolory też muszą być :)

13 komentarzy:

  1. Obia są bardzo fajne, ale ta druga to totalnie rulezzz - po pierwsze ten kwiatek wygląda szałowo z tym środkeim, co to nie mogę rozgryżć jak to jest zrobione, plus serweteczka - to emboss czy coś gotowego????? No pięknie wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooch..., a mi się te kolory tak bardzo u Ciebie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, mi również druga bardzo bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. w tych kolorach też jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie zaskoczyły mnie te kolory, ale wspaniale sobie z nimi poradziłaś! Cudowne są też te mandale. Takie delikatne i subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam lubię twoje mandale we wszystkich wersjach i stylistycznych i kolorystycznych :) ale faktycznie ta druga karteczka jest nieco bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i cudowne, uspokajające kolory...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie w nich piękne te kolory takie jesienne

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne, Cudowne karteczki robisz

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są obie chociaż w kolorach tej pierwszej rzeczywiście trudno mi było odnaleźć Ciebie, ale już w tej drugiej znalazłam Cię całkiem szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, kojarzą mi się z wiktoriańskimi tapetami :)

    OdpowiedzUsuń