poniedziałek, 5 września 2011

Ostatni tag i polkowa wymiana

Zrobiłam ostatniego taga do kompletu. Fioletowego.  Na zdjęciu jest indygo, ale zaręczam, że JEST fioletowy!!!
Chodzi oczywiście o to wyzwanie na stronie Craft Artwork.



A tu wszystkie tagi razem




A na portalu Polki Scrapują wzięłam udział w wymianie ATC na temat "słodkie życie". Już mój ateciak dotarł do koleżanki, więc mogę go pokazać.






A od Beaty dostałam dzisiaj taką słodką babeczkę do kawy. Zapewniam, że smaczna!!! I piękna!!!





Spodobało mi się takie wymienianie swoich wytworów. Czuję w tym jakiś niezwykły entuzjazm i zastrzyk twórczej energii.
No i takiego zastrzyku (energii twórczej) każdemu życzę!!!
I sobie , ekhm również...



7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne są te Twoje tagi! I wszystkie razem tworzą całość - super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni tag jest tak samo piękny jak pozostałe i razem świetnie wyglądają :)
    Super wymiana ATC z obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje tagi tworzą piękny zestaw, spójny, przemyślany... fiolet piękny i mądry...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie tworzysz! Tagi są niesamowite- zachwycam się nimi jak mało czym...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy tag z osobna jest wyjątkowo i piękny, a razem tworzą wspaniały komplet!

    OdpowiedzUsuń