wtorek, 27 września 2011

Koci portret i kartka na słodko

Na Artpiaskownicy jest portretowe wyzwanie i zupełnie przypadkiem podpasowało mi zdjęcie, jakie niedawno zrobiłam mojemu kotu. Byłam wtedy lekko poirytowana, co moje dziecię wyprawia z kotem, ale w sumie wyszło całkiem zabawnie. Gdybym wiedziała, że będę brać udział w wyzwaniu to pewnie ten papier "okołopyszczkowy" byłby nieco lepszej jakosci, ale co tam. Jest bardziej naturalnie:)







I część II. Ta na słodko. Na reaktywowanym, a w zasadzie nowo utworzonym portalu Scrapujące Polki pojawiło się pierwsze wyzwanie kartkowe z użyciem minimum 3 kwiatków, papierem w paski i wstążką. To już zakrawa na spisek... U UHKa były już paski i są kwiatki, a teraz na SP niemal że to samo, tyle że dwa w jednym. Jednak jakoś podołałam. Tylko wyszły mi takie "świnki trzy", przesłodziłam. No i do tego złamałam się i zrobiłam konwencjonalny napis : serdeczności. No bo co napisać? Słodkiego miłego życia?!...



Słodkiego, miłego wieczoru!!!

13 komentarzy:

  1. Kotek pozuje jak profesjonalista i faktycznie zabawnie wygląda. Kartka ze "świnkami" wyszła fajnie i podoba mi się papier w paseczki no i różówy mam sentyment do tego koloru.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, też mam niecny plan połączenia tych dwóch wyzwań, bo pomysł na kartkę z trzema kwiatkami mocno za mną chodzi :)
    Oj tam oj tam, że słodko, czasem trzeba słodko, nie może być zawsze wyrafinowanie wytrawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie jest bombowe :)
    Kartę już podziwiałam na portalu, piękna (ten wykrojnik jest trzeci wypatrzony u Ciebie i zakodowany do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe, ależ świetne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocia mandala żywa wyszła;-) Czadowe!
    A na kartkę proponuje napis świnki trzy, od razu zmieni wydźwięk i będzie bardzo cool i się odsłodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portret jak żywy :)
    A karteczka rzeczywiście słodka, no ale kto powiedział, że nie można komuś tak życia osłodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocisław jest wspaniały- tak królewsko wyglada w tej oprawie! Lubię taki róż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot rządzi:) Świetne zdjęcie w niekonwencjonalnej oprawie:)
    Kartka słodka, ale fajna - może zmień napis na: "słodkiego, miłego życia" :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale że gdzie przesłodziłaś :P Bo mnie się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie kota jest super :) że też się tak dał :)) kartkę już oblukałam na PS - bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Yjoti, może Ty masz alergię na słodycze? ;) :) Ja tu wcale słodkości nie widzę ;) Jest pięknie, po prostu, bez cukru :)
    Kocia paszcza pyszna :D Czy pisałam, że ja całe życie kociarą byłam? Psiarą zrobiłam się przez przypadek, ale wpadłam w to jak śliwka ;)
    PS. Uran, kwinkunksem do Wenus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. padłam.... i dalej chichoczę ;) portret jest genialny!!! słodziak!
    i piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń